Usługa Wirtualnej Asystentki ma za zadanie odsunąć na bok wszelkie sprawy, które angażują Twój czas i uwagę, a poprzez to zapewnić możliwość skupienia się na sprawach najistotniejszych z punktu widzenia rozwoju firmy. Zdalna pomoc biurowa to także niemałe oszczędności. Nasze Wirtualne Asystentki z przyjemnością wezmą na siebie cały zestaw zadań związanych z obsługą administracyjną, informatyczną czy marketingową Twojej działalności.
Wirtualna Asystentka – dlaczego warto?
Wirtualna Asystentka to doskonała alternatywa dla tradycyjnej sekretarki. Nie musisz tworzyć specjalnego stanowiska pracy ani rozliczać podatków i świadczeń, a co najważniejsze – nie musisz wypłacać stałej pensji pracowniczej. Wynagrodzenie dla Wirtualnej Asystentki uzależnione jest bowiem od ilości wykonanej przez nią pracy, a rozliczenie odbywa się w wygodnej formie – poprzez fakturę.
Dla firm, które nie posiadają biura, Wirtualna Asystentka jest praktycznie jedynym rozwiązaniem pozwalającym na dopilnowanie wszelkich spraw firmowych. To profesjonalna pomoc biurowa, która niejednokrotnie dysponuje szerszym wachlarzem kompetencji, niż tradycyjna sekretarka.
Nasze Wirtualne Asystentki posiadają wieloletnie doświadczenie w pracy biurowej oraz kontaktach z klientem. Cechuje je sumienność i odpowiedzialność. Każde zadanie wykonane jest na czas, a zakres zadań, których są w stanie się podjąć, jest naprawdę szeroki.
Wirtualna Asystentka – strona internetowa i Social Media
Zdalna pomoc biurowa zajmuje się między innymi dbaniem o wizerunek firmy w sieci. W tym zakresie Wirtualna Asystentka łączy w sobie kilka profesji, takich jak copywriter, grafik, administrator firmowej strony internetowej, marketingowiec, a nawet tłumacz. Możemy powierzyć jej także zadania związane z bezpośrednią obsługą klienta, np. prowadzenie konwersacji na live chat i odpowiadanie na wiadomości w mediach społecznościowych.
Wirtualna Asystentka – obsługa administracyjna
W zakres usług Wirtualnej Asystentki wchodzą także sprawy związane z obsługą administracyjną. Umawianie spotkań, obsługa skrzynki e-mailowej, wypełnianie wniosków, organizacja konferencji, przeprowadzanie rekrutacji to tylko wybrane pozycje z całej listy zadań, w których może wyręczyć Cię zdalna pomoc biurowa.
Wirtualna Asystentka – Business Concierge
Wirtualna Asystentka chętnie zajmie się także całą masą spraw, na które brakuje Ci czasu lub ochoty. Mowa na przykład o organizowaniu podróży służbowych, zakupach biurowych, zamawianiu gadżetów firmowych czy czuwaniu nad terminami przeglądów służbowego auta.
Zakres usług Wirtualnej Asystentki, które mają być świadczone na rzecz danej firmy, szczegółowo omawiany jest na etapie nawiązywania współpracy. Plan działania każdorazowo dopasowywany jest do potrzeb Klienta.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub są zainteresowani wynajęciem Wirtualnej Asystentki, zapraszamy do kontaktu.